sobota, 31 sierpnia 2013

Srebro na paznokciach - Sensique Fantasy Glitter 220 Silver



Podczas jednej z wizyt w Naturze zauważyłam srebrny lakier z Sensique i stwierdziłam, że będzie idealnym następcą srebra z Wibo [klik]. Nie do końca tak jest (lakier Wibo miał bardziej metaliczne wykończenie, w lakierze Sensique widać drobinki), jednak i tak jestem z niego bardzo zadowolona.


Lakier zamknięty jest w niewielkiem, kanciastej buteleczce o pojemności 7 ml.


Pędzelek jest standartowy, nie za waski, nie za szeroki - całkiem wygodnie nakłada się nim lakier. 


Jest to odcień 220 Silver - kompletnie srebrny, ale posiada w sobie małe migoczące drobinki.


Do pełnego krycia wystarczą dwie grubsze warstwy, jednak ja zazwyczaj nakładam trzy cieńsze (tak jak na zdjęciu). Lakier ma bardzo dobrą trwałość - zaczyna się lekko ścierać na końcówkach po czterech dniach; nigdy mi nie odprysnął. Na zdjęciach - lakier w trzecim dniu noszenia. 

Konsystencja jest stosunkowo gęsta, przez co produkt bardzo dobrze nadaje się do zdobień (często robię nim kropki na paznokciach) i nie rozlewa na skórki. 



Dostępność/Cena
Produkt dostępny w drogeriach Natura. Cena regularna to około 6 złotych, ja kupiłam go w promocji za 3zł.

Podsumowanie
Czy kupie lakier ponownie? Nie jestem pewna - podoba mi się, ale być może uda mi się znaleźć bardziej metaliczne srebrno - coś na wzór srebra z Wibo (którego nigdzie u siebie nie mogę kupić). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz