czwartek, 29 sierpnia 2013

HOTD (5) - waterfall braid oraz plecionka z warkoczy holenderskich

Dzisiaj przedstawiam dwie fryzury stworzone na włosach mojej przyjaciółki w czasie wakacyjnego wyjazdu. Komfort robienia fryzury na kimś jest o wiele większy niż na samej sobie, nad czym głęboko ubolewam. O ile waterfall braid jestem w stanie na sobie zrobić to takiej przeplatanki (jeszcze!) nie - zazwyczaj wychodzi mi bardzo koślawa.

Waterfall braid


Waterfall braid zakończony kwiatkiem z warkoczy. Jedna z tych fryzur, które wyglądają dobrze na cienkich włosach. Oczywiście na grubych i gęstych wygląda bardziej widowiskowo, ale jaka fryzura nie wygląda?

Jeżeli ktoś jest zainteresowany instrukcją wykonania takiego warkocza (chociaż wiem, że w świecie włosmaniackim taki warkocz raczej nie jest niczym niezwykłym i oryginalnym) to polecam te dwa filmiki. 


Wersja klasyczna

Warkocz holenderski

Plecionka z warkoczy


Zaczęło się od opaski z warkoczy, ale stwierdziłam, że tak goło wygląda, więc dodałam jeszcze  cztery warkocze holenderskie, końcówki podpięłam pod spód i wyszła taka przeplatanka.


Jeżeli ktoś jest zainteresowany tym, jak wykonać opaskę z warkocza (pozostałe warkocze wykonałam tą samą techniką) to filmik poniżej. Tutorial zaczyna się od 0:55.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz