piątek, 4 października 2013

[Recenzja] NYX The Caribbean Collection - 5 Color Eyeshadow Palette - 07 I dream of Jamaica

Wróciłam! Miałam ostatnio kilka intensywnych dni związanych z przyjazdem do Krakowa i pisanie bloga było ostatnią rzeczą o jakiej myślałam. Dzisiaj przedstawiam recenzję mojej ulubionej paletki cieni - 5 Color Eyeshadow Palette firmy NYX z serii The Caribbean Collection w odcieniu 07 I dream of Jamaica [klik]. Trafiła do mnie poprzez wymianę na wizażu i chociaż na początku nie byłam nią zachwycona to zdołała mnie do siebie przekonać. Mój egzemplarz nie wygląda obecnie zbyt reprezentacyjnie - jak widać poniżej napisy na opakowaniu nie są zbyt trwałe i bardzo szybko sie ścierają.



Paletka składa się z pięciu cieni - dwóch jasnych rozświetlających i trzech ciemniejszych.




Pomarańczowo-brzoskwiniowy odcień jest dosyć słabo napigmentowany, przez co nadaje się do rozświetlania łuku brwiowego i wewnętrznych kącików oczu - daje efekt tafli i nie ma wielkich drobin brokatu


Odcień żółty jest trochę lepiej napigmentowany - lekko rozjaśnia skórę. Daje perłowy efekt na powiece. Równiez nadaje się do rozświetlania


Cień w kolorze brązowo-szarym z połyskiem doskonale nadaje się do załamania powieki.
Średnio ciemny brąz (z prawej strony) ma satynowe wykończenie i bardzo fajnie wygląda jako ciemniejszy akcent w zewnętrznych kącikach.


Najciemniejszy kolor ze wszystkich - bardzo ciemna gorzka czekolada. Zazwyczaj zaznaczam z jego pomocą linię rzęs. Nie ma żadnych drobinek, jest w 100% matowy. 

Żółty oraz jaśniejsze brązy bardzo łatwo rozprowadzić na powiece. Pomarańcz ma dziwną konsystencję - lekko grudkowatą, przez co ciężko go niekiedy równomiernie rozprowadzić. Natomiast ciemna czekolada bardzo się pyli, a bez bazy ciężko ją nałożyć i robi prześwity. 

Lewa strona - bez bazy, prawa - z bazą

Na bazie cienie utrzymują się bez problemu cały dzień. Jak widać powyżej - baza stanowczo podbija intensywność koloru i ułatwia rozprowadzanie cieni.

Poniżej - swatche najjaśniejszego koloru, który trudno było uchwycić
Lewa strona - bez bazy, prawa - z bazą

Podsumowanie
Jest to dla mnie idealna nudziakowa paletka, z której można wyczarować zarówno dzienny, jak i wieczorowy makijaż. Gdyby można było to na pewno kupiłabym tą paletkę ponownie. Niestety, z tego co mi wiadomo - jest już niedostępna

5 komentarzy:

  1. To mnie lekko zdziwiłaś, jak przeczytałam caribbean to już widziałam jakieś pstrokate kolory a tu taki nudziak, podoba mi się. Ostatnio to zamówiłam taką paletkę e.l.f ale te są z kolei słabo napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa stad, ze były palemki na opakowaniu;) Moje się niestety starły

      Usuń
  2. Kolorki świetne. Dokładnie takie jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie kolory na dzień. Nie do końca brązy, nie do końca szarosci, a coś pomiędzy;)

      Usuń
  3. Bardzo ładna! Czy nie jest trochę za bardzo "nabrokatowana". Ma inną paletkę NYX. Lubię ją, ale mam wrażenie,że w "głębszych warstwach" cieni (nie wszystkich) jest dziwnie dużo drobinek.

    OdpowiedzUsuń